Saatlerce tecavüze uğradim…

———————————————————————————————————————Ben Sina, 25 yaşında 1 yıllık evli bir bayanım. 3 yıl önce başımdan geçen olayı paylaşıcam sizinle. O zaman bekardım üniversite için ailemden ayrı yaşıyordum.. Durumumuz fazla iyi değildir ama ben hem çalışıp hem okuyordum. Bu sebeple eve çıktım.

İlk zamanlar tek başıma yaşıyordum ama maddi anlamda sıkıntı yaşadığım için 2 ay sonra ev arkadaşı buldum kendime. Ben fiziğimin abartılıcak kadar güzel olduğunu düşünmüyorum ama arkadaşlarım hep bu düşünceme kızarlar. Çok güzel olduğumu söylerler. Yaşayanlar bilir üniversiteye gidince kıyafet seçimleri değişiyor insanların. Ben kot tşört ikilisini çok severdim üniye kadar. Daha sonra etekler elbiselerden vazgeçemez hale geldim. Hele ki topuklu ayakkabı giymeye bayılırım. Bu sitelerde dolanıp hikayeler okumayı çok seviyorum.

Boğa burcu olduğumdan cinselliğede aşırı düşkünüm. Neyse daha fazla uzatmıyım anlatacaklarım zaten uzun. Ev arkadaşım farklı bölümdendi. Onun sınavları benden önce biter ve evine giderdi. Zaten bana taşındığında da sınavlara 2 hafta falan vardı. Sınavlarını bitirip döndüğünde ben tek kaldım. Sınav haftası işim olmadığı için evde ya da arkadaşlarla kafede ders çalışıp sınavlara giderdik. Bir gün eve dönerken birilerinin beni takip ettiğini hissettim. Hızlı adımlarla eve yürüdüm takipçilerimde beni evin önünde bıraktılar ancak. Korktum ama yapıcak bir şey yoktu. Ertesi gün evdeydim akşamüzeri bir ara bakkala gitmek için evden çıktım . o gün sınavım yoktu ama ertesi günki sınavlara çalışmak için sabahlıycaktım.

Bakkaldan alıcağımı aldım çıktım.

Eve giderken dikkatimi çekmemişti ama sonradan anlayabildim. Önümden iki kişi bizim apartmana girdi. Ben de kendi daireme gelince kapıyı açtım tam girip eşyaları yere koyucakken o adamlar beni itip içeri girdiler. Ben yere düşmüştüm neye uğradığımı anlayamadım. Çığlık attım ama ne çare kapıyı kilitleyip anahtarı almışlardı. Ben korkudan konuşamıyordum. Beni kaldırıp ders çalışştığım odaya sürüklediler. Ortalık ders notlarıyla kaynıyordu. Laptop açıktı. Ders notlarının üzerine yatırdılar beni , hemen ellemeye başladı biri. Diğeriyse sanki kendi eviymiş gibi yayılmıştı. Etrafı inceliyordu. Beni elleyen adam soymaya başladı. Bir yandan ellliyor diğer yandan öpüp yalıyordu. Ben itmeye çalışıyordum debeleniyordum ama ne çare. Bir kadının erkeğe gücünü yetiremediğini bilsemde denedim. Adam pantolonun fermuarını açıp p*nisini yüzüme dayadı. Dudaklarımı zorladı. En sonunda zorla açtırdı ağzımı. Daha öncede sakso çekmiştim ama bilmiyor gibi davrandım.

Eli a*ımdaydı klitorisimle oynyordu. p*nisi iyice kalkınca çıkardı ağzımdan üstüme çıktı. v*jinam zaten sulanmıştı. Yavaşca soktu ve gitgele başladı. Diğer adam seyrediyordu. Önünde çadır olmuştu. Adın ne senin diye sordu. Cevap vermedim. Üzerimdeki adam iyice hızlandı ve saçımdan tutup ismini söylesene dedi. Söyledim. Boşaldı ve koltuğa geçip sigara yaktı. Diğer adam benle konuşmaya çalışıyordu. Aylardır beni seyrettiğinden falan bahsediyordu. Odadan çıkıp evin içinde kayboldu. Ben bacaklarımı karnıma çekip öylece kaldım orda. İçerden sesi geliyordu işte bu bu güzel diyordu. Odaya girdiğinde elinde iç çamaşırlarımdan biri birde kıyafetlerim vardı. Bunları giy diye yanıma bıraktı. Ben çıplak kalmaktan iyidir diye giydim verdiklerini. Siyah kareli hafif dizüstü eteğimi, üzerinede siyah küçük ceketimi getirmiş.

İç çamaşırlarımda mordu. Tekrar gidip topuklu  ayakkabılarımı getirdi. Ne yapmaya çalıştığını öğrenmekten deli gibi korktum o an. İlk gördüğümde bu topukluyla eteğin vardı üzerinde dedi. Ben boş boş bakıyordum yüzüne. Sonra benim hafızamda canlandırdığımı bana yaşatıcaksın diye emirler buyurdu. Zevk alıcağımı söylüyordu. Aldı laptopu eline karşı koltuğa koydu porno hikayelerkamerayı açtı. Eğer beni memnun edemezsen bu videoyla neler yapıcağımı tahmin edersin dedi.Yanıma gelip bacaklarımı okşamaya başladı. İsteyerek yap, sende renk kat bu güzel videoya diyordu.Bacaklarımı araladı ve a*ımı yalamaya başladı. İnlemeye başladım ama sesimi çıkarmamaya çalışıyordum. Oensesthikayeler

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s